5 Temmuz 2009 Pazar

Nedensiz Bedensiz

Sekiz: Chat

Sanal alemde, msn denen sohbet dünyasının içinde aynı anda birkaç kişi ile yazışıyordu Kız. Derken Çocuk’un selamını gördü. Mimiksiz tepkisiz ve ruhsuz konuşmaya başladılar.

“Selam.”

“Nasılsın?”

“Hala biraz rahatsızım.”

“Ama rahatsızlık senin doğuştan problemin bunu dindiremezsin ki!”

“Aman ne komik! Çocuk’tan müthiş espriler!”

“O zaman hadi bene çorba ısmarla.”

“Ne alaka şimdi ya?”

“Sen hastasın, kronik kısmın dışında kalan tüm sorunların giderilmesi için çorba ideal bir ilaç. Bir de benim uzun zamandır sulu yemek yemediğimi hesaba katarsak…”

“Eeeee? Katarsak?”

“Anlamıyor musun Kız’ım? İkimizin de çorbaya ihtiyacı var!”

“Valla anlamam ben! Anlayacak kadar gücüm yok. Halsizim.”

“valla ben onu bunu bilmem! Beş dakikaya kapındayım.”

“Bak çocuk! Emrivakiden hiç hoşlanmam. Senden rica ediyorum; bana asla emrivaki yapma!”

“iyi madem. Yarın diyelim mi?”

“Ben uygun olduğumda sana haber vereyim diyelim mi?”

“Öyle olsun o zaman… Eskiden sana bir şey sormaya korkardım. Artık iyice tırsar oldum.”

“O neden ki?”

“Aman boşver! Hem sen gelmezsen ben giderim! Hadi görüşürüz.”

Sadece yazı karakterleri üzerinden ruhsal bunalımlara girmek ne kadar kolaydı. Ne kadar yalandı. Şimdi hem Çocuk, hem de Kız bu yalan duyguların esiriydiler.

Hiç yorum yok: