2 Temmuz 2009 Perşembe

Olan Biten, Yazarlar ve Ortak Hikaye Hakkında

buraya yazmaya başlayalı neredeyse bir yıl olacak. bir yıl içinde iki adet yarım kalmış seri hikaye, sürüsüne beket dışa vurum ve bir o kadar denemeyi elimizden geçirmişiz de haberimiz yokmuş meğer.

zaman içinde şahsen bir arpa boyu bile olsun yol kat ettiğimizi düşünüyorum. burada yazan ben dahil tüm amatör kişiler hayalleri geniş tutmaya çalışarak, kimseciklere beğendirilme kaygısı olmadan, içimizden geldiği gibi ve samimi cümleler kondurmaya çalışıyruz bloğa. yani ayıptır söylemesi buraya yazan kimsenin beğenilmek gibi bir takıntısı yok tur. yani kimse bu durumu siklemiyodur bile yazarlardan.

minimal gelişimler içerisinde bloğun kazancı yeni yazarlar oldu. benim gibi her dakika yazı koymayı beceremeyen, sadece içinden geldiğince karalama ihtiyacı güttükleri yazılarını herkesle paylaşıyorlar. mesela burcu. kendisi kelime sihirbazıdır kanımca. sanırım bize büyü yapıyor... mesela buruncuk. son eklediği yazı ile bence olmuştur. level atlamıştır ve daha iyilerini de yapabileceğinin ışığını ortalığa saçmıştır. "gitmek temalı yazı" ile beni benden almayı başardı kendisi. ve yeni çömezimiz bolshy. onunla birlikte daha önceleri blog haricinda ve farklı kişilerle denediğim ortak hikaye çalışmasını oluşturmaya çalışacağız. imece usulu bir yazı üzeinde sadece anlatım hakkında fikir birliği yaparak kurgusunun nereye gittiğini bilmeden yazacağız.

elimizdeki tek yenilik de bu işte. bir adet ortak hikaye çalışması mevcudumuz var. şimdilik ben ve boldhy bu işi birlikte yürüteceğiz bu blog üzerinden. eğer varsa katılımcı ve iştirakçi insanlar lütfen bize bir şekilde ulaşsın. mail veya bir yorum ile de olabilir bu. ama yorumlar bu zaman kadar neredeyse hiç olmadığından bu blopun takip yüzdesinden ve beğenilirliğinden şüphe etmiyor değilim. ama bizler güzel şeyler yaptığımızı hissediyorsak bunların ne önemi var...

tüm bu olup bitenler içerisinde herkese bu bloğu keyifle okumasını diliyorum. artık bir yıl dolunda görüşürüz...

Hiç yorum yok: